Tuesday, July 7, 2009

congrates

sejak kematian MJ, aku rasa tak ada mood nak update blog. haha padahal aku memang sangat malas kot. papa pun, MJ, your music roxx my world. RIP.

4th July

Congratulation to my 2nd bro yang telah selamat menjadi suami org. aku malas nak cerita lebih, sebab aku tengah bengang dengan dia..wahaha



the whole family..menchi gambar tak clear..

5th July

aku teringat setahun yang lalu, ym menjadi saksi saat itu. yes aku masih ingat setiap ayat dia, ayat yang menjadi amanah buat aku. memang pada permulaan nya sangat menyakitkan, tapi berkat wujudnya perkataan sabar dalam kamus hidup aku dan dia, alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar.

walaupun tersiratnya, hanya kau dan aku sahaja yang tahu,

walaupun perjalanannya, sangat jauh, berduri dan berliku.

walaupun perhubungannya, tanpa berkat dan juga restu,

im so thankful that finally i found you..

happy 1st anniversary.

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

romantik aa luu..
*hawa pengsan*

July 7, 2009 at 4:55 AM  
Blogger fizz said...

happy anniversary :D

July 7, 2009 at 8:27 AM  
Blogger Noor Ashraaf said...

serius dow, ko romantik...

tapi rambutmu membuatkanku teringatkan...


cheryl samad

July 8, 2009 at 12:17 AM  
Blogger Nurul Farhana said...

sweet. congratulations and goodluck!

July 8, 2009 at 9:23 AM  
Blogger Nurul Farhana said...

sweet. congratulations and goodluck!

July 8, 2009 at 9:24 AM  
Blogger hafizaHeHe said...

hehe..malu2..
wink wink:p

July 8, 2009 at 9:11 PM  
Blogger ridz_scheme said...

IMU

July 28, 2011 at 8:40 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home