Saturday, June 6, 2009

bagan lalang besh

owh yesterday tanpa dirancang2, we went to bagan lalang with intan. sekali sekala deting tepi pantai ni syiok gak kan.. tengok sun set.. walaupun deting sambil ditemani mukhrim tapi still satu moment yang tidak akan aku lupakan..hehe. tapi tak bawa kamera, so tak boleh mncapub lebih..sob sob

skem, pijot bersama penyu comel


then makan time memang superb, cheap, tasty and yummy.. at last tercapai jugak keinginan nak makan lala masak sambal..hee. dan untuk pertama kali dan terakhir aku dipaksa makan sejenis binatang yang baru aku kenali semalam. haaa ni la dia pepahat namanya. rupa dia macam lintah yang duduk dalam buluh kecit.. rasa dia tak sedap, liat dan pahit. hehe senyap2 aku ludah balik sebab tak sanggup nak telan..hehe.

pinjam gambar pepahat ni dari resipidiana .blogspot.com

ok off topik sikit..

pernah tak anda ditimpa dugaan yang sangat2 bertimpa2?
he did..
kalau aku yang di duga begitu, belum tentu aku boleh hadapinya..
pray the best for him.
and if you know him, please pray for him too eyh..

3 Comments:

Blogger ~munmun~ said...

pepahat ke sepahat awak? tp sdp kan..kite try 1st time masa g umbai dgn famili kte..rs dia lemak2..i like!

June 9, 2009 at 3:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

Dugaan bertimpa2?

it's never the end of the world..

Yang melihat dari jauh..
Hawa..

June 14, 2009 at 3:04 PM  
Blogger Zaida Zaini said...

tgk gambar pepahat tuh...
eee yarkss~ haha sumpah aku tak sentuh =p

June 15, 2009 at 2:55 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home