Thursday, May 7, 2009

almosttt

almost give up..
yess..hampir2..sipi2..

aku sepatutnya berbangga with my life now..
im sure my parent pon berbangga..
mereka dah berjaya besarkan anak perempuan dia yang seorang ni..
dah ada degree, dah ada kerja, dah ada kereta sendiri..
bukan nak membangga diri, tapi bukan senang untuk seorang ibu dan ayah nak membesarkan anaknya sampai berjaya..

aku sepatutnya dah stabil dengan life aku..
sepatutnya lah..
tapi aku masih tersangkut dekat satu point..

and sebab itu lah aku hampir give up..
dah hampir sangat2 nak sampai masanya bila aku nak jerit kat satu dunia, "ENOUGHHHH!!!"
im sick
im tired
full of hatred
and im lonely

yupp lonely.. i think enough for me to give..maybe it's time for me to receive pulak..
"memberi lebih baik dari menerima".. nahhh.. dah tiba masanya untuk aku lepaskan pegangan ini.. for now it's better for me to wait.. tunggu untuk menerima sesuatu..kihkih

owhh i think is time for me to take a break.. tioman maybe..hihi

8 Comments:

Blogger NuRuL wHaTeVeR said...

eh dear.. give up pasal apa ni?
dulu kata wanna meet talking2... tp cm ritu x talking sgt pun huhu...

tioman mybe? jom belanja i .. i nak jer haahha

May 8, 2009 at 1:40 PM  
Blogger sap said...

tabah.


eh nurul ni...mentang2 dh abes fyp,hepy je..kalo x dlu ssh gile nk tgk dea coment org..hahaha

May 9, 2009 at 3:49 AM  
Blogger NuRuL wHaTeVeR said...

eh eh sebok je sap ni heehhe

May 10, 2009 at 12:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

tioman..ala dlm negara tak bleh berlagak cm matsaleh...hahha

hawa

May 10, 2009 at 2:16 PM  
Anonymous nazmi said...

jom tioman.... everything telah diuruskan :)

May 11, 2009 at 4:27 PM  
Blogger ~munmun~ said...

bessnye..tioman..behe..nk redang la

May 11, 2009 at 8:24 PM  
Anonymous nazmi said...

get ready..kita nk drive jauh ni dari kL ke mersing :p oh lupe, nk naik keter baru kamu hehehehe

May 12, 2009 at 9:47 AM  
Anonymous ja'ah said...

:) u can have watever u like..

May 24, 2009 at 4:24 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home