Sunday, March 15, 2009

my quarter 2

bulan april semakin menjelang.. means sudah nak masuk quarter 2 2009. dan aku sedang aiming sesuatu sebagai target quarter 2 aku..hehe
aku mahu beli camera..
yess..sebabnya, aku sudah insaf meminjam kamera orang lain, walaupun family sendiri..huhu..
bukan sebab aku dah rosakkan kamera orang lain, tetapii.. orang tersebut telah menyelidik semua gambar-gambar yang aku dah snap.. dan menyebabkan aku terkantoi sendiri.. dan akhirnya memudaratkan diri ku sendiri.
opss jangan la membayangkan gambar lucah aku pulak..hehe.. gambar aku snap tu semua halal dilihat, tetapi mulut dan persepsi orang lain, sangat susah untuk kita kawal.. itulah nama nya kehidupan kan..
apa2 pun..satu camera on da way.. camera apakah? dslr ke? kahkah.. peace:p
tapi kena banyak2 buat OT la nampak gayanya..huhuh
owhh..aku nak cerita.. aku rasa ada orang telah menceroboh diary aku.diary yang menjadi tempat aku meluahkan perasaan (ceyy jiwang je lebih). sebabnya balik2 kerja semalam, aku mendapati ianya tidak berada di tempat asalnya.dari dalam laci, tetiba ada di atas meja, tidakkah itu obvious.. duhhhh sakit2.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ops diary?
hey didn't they tell u to use 1010101 language..haiyokk.jgn guna bahasa melayu atau bahasa manusia.

=D

hawa cyber.
hahha

March 15, 2009 at 8:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

huhuhu

March 16, 2009 at 1:31 AM  
Blogger hafizaHeHe said...

hawa - kahkah aku x blaja lg la 1010101 language tu.. dulu2 digital logic macam ade blaja..tp dah lupe..kehkeh

anonymous - huhuhu gak..hehe

March 17, 2009 at 12:21 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home